Medjunarodne selidbe Italija
Selidbe Italija koje obavlja naša agencija mogu se, prema zahtevima klijenata, razvrstati u više kategorija. One obuhvataju:
- diplomatske selidbe (uključuju prevoz našeg diplomatsko-konzularnog osoblja i njihovih porodica, kao i transport njihovog nameštaja i pokućstva do ambasada i konzulata u Rimu i Trstu);
- privatne selidbe (prevoz klijenata i članova njihovih porodica, kao i transport svih njihovih stvari do svih gradova u Italiji);
- poslovne selidbe (transport sefova, kockarnica, solarijuma, galerija, kancelarijskog nameštaja, računarske opreme, mašina, inventara za sve proizvodne delatnosti itd.)
- prevoz organizovanih grupa na utakmice, izložbe, seminare, ekskurzije, festivale, koncerte…
Za sva odredišta u Italiji, gde su pored Rima, Trsta, Milana, Firence, Peruđe, Bolonje i Đenove, tražene usluge selidbe i u primorske gradove, kao i na Siciliju i Sardiniju, naša usluga selidbe Italija koncipirana je tako da, pored standardnog utovara, prevoza i istovara stvari, postoji i sistem selidbe „ključ u ruke“ koji obuhvata kompletnu organizaciju i realizaciju selidbe i predstavlja najbolje rešenje za sve one koji ne žele da se brinu i troše vreme na selidbu.
Selidbe Italija obavljamo kombi vozilima i kamionima, opremljenim za sve segmente selidbe, a po potrebi i kombinovanim saobraćajem (železnica-kopno-more).
U našem timu radnika su iskusni i odgovorni vozači i monteri koji znaju strani jezik i svoj posao obavljaju savesno i profesionalno.
Pored navedenih segmenata selidbe, u mnogim gradovima Italije vam možemo ponuditi čuvanje i skladištenje vaših stvari i robe u našim magacinima i skladištenim objektima uz stalan video nadzor.
Uz sve to, zahvaljujući kredibilitetu koji naša agencija ima, za naše klijente pribavljamo sva dokumenta i dozvole koji su neophodni za prelaz granice.
Selidbe Italija vršimo svaki dan, vikendom i praznicima, u vreme koje dogovorimo sa vama. Potrebno je samo da nas kontaktirate i izrazite potrebe i želje kada je reč o selidbi Italija.